zaterdag 1 juli 2017

Hartelijk dank!

Beste ouders,

van harte bedankt voor de leuke attenties en het samen leggen voor de bon van standaard boekhandel. Een juf zou een juf niet zijn als ik diezelfde avond niet reeds op de website aan het kiezen was welke boekjes er nog ontbreken in mijn klasbibliotheek. Een geweldig geschenk dus waar de komende generaties kids ook heel blij mee zullen zijn. Hartelijk dank daarvoor!

Het was een ontzettend fijn schooljaar met stuk voor stuk schatten van kinderen.
Ik zal mijn nieuwe klasje op 1 september met open armen verwelkomen, maar zal met heimwee terugblikken op die flinke leerlingen in de rij van juf Mieke.

Bedankt om er samen met mij zo'n geslaagd jaar van te maken.

Ik wens jullie een deugddoende vakantie en zie jullie graag terug op de speelplaats op 1 september.

Veel liefs,

juf Lynn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten